piątek, 12 lipca 2013

Nowości w kosmetyczce- po długiej przerwie

Witajcie!
Znowu po dłuższej niezapowiedzianej nieobecności wracam do tego, co sprawia mi nie lada przyjemność- czyli blogowania... no i zakupów. Przez ten czas kilka nowych rzeczy wpadło do moich łazienkowych koszyków (ups, wszystkie koszyki już wyprzedałam, więc jak większość mojego dobytku i kosmetyki leżą w kartonach ;). Mianowicie robię zapasy kremów z filtrem, no i coraz intensywniej kombinuję z makijażem.

1 Mój kolejny zakup (trzeci w tym roku, po prostu szaleję ;)
Nowość od Ziaji czyli kremy z wysokim i stabilnym filtrem do twarzy w wersji matującej, barwionej i przeciwzmarszczkowej. Ja się  oczywiście skusiłam na ten w wersji dla tłuściaków... ciekawe czy będzie przypominał zachwalany filtr z Vichy ;).
Kupiony na wyspie Ziaji w krakowskiej Bonarce za coś koło 16zł (do tego była masa próbek ;).


2. Oraz cudowna paczuszka od Amilie Mineral Cosmetics. Na spotkaniu blogerek wpadł w moje łapki podkład i róż do policzków, więc tym razem zażyczyłam sobie korektor w kolorze Light oraz puder Sunshine Dust... który nawiasem mówiąc jest wściekle żółto-złoty... Za kilka tygodniu opiszę, jak sprawdziły się u mnie ;).



3. Dzisiejszy zakup jeszcze nie obfotografowany to pędzel W7 z Pepco- taki jakby mały flat top do oczu ... moja kolekcja pędzli z poziomu 0 nagle przekroczyła 10 sztuk ;).

Pozdrawiam, Ania.

PS. Zapraszam do zakładki wymiankowej (KLIK), gdzie uwieczniłam wszystkie kosmetyki, które mi do życia nie są potrzebne. Za kilka dni, jak się ze wszystkim uporam, to wrzucę jeszcze ubrania... a jest tego trochę, bo trzy ogromne pudła moich i jedno pudło męskich, więc będzie szaleństwo po 5zł :).

58 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak się korektor sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w takim razie na recenzje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak sprawdzą się minerały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się sprawdzą minerały, ja też dziś byłam na małych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo ciekawa Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też testuję krem z ziaji 50+, ale szału u mnie nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tez miałam ochotę na ten filtr z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pozostaje czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kilka słów o filtrze z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi ten filtr Ziaji, szczególnie pod minerałami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że też jesteś z krk zobaczymy się na spotkaniu jak chcesz mogę Cię zabrać ze sobą chyba ze masz już trans

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne nowości, podoba mi się efekt, który dają kosmetyki mineralne, jednak mnie sprawia pewien problem ich aplikacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie pokazałaś pędzla bo chętnie zobaczyłabym jakie cuda kryje w sobie Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyki mineralne, mmm! jestem ciekawa Twojej recenzji na ich temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczna ta paczuszka :))
    bede cie obserwowac, podoba mi sie tutaj :)
    jesli znajdziesz chwilke, zapraszam do siebie. dopiero zaczynam, ale moze cos cie zainteresuje.. ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiedziałam, że ziaja ma takie filtry do twarzy... lecę jutro szukać w sklepach... jestem maniaczką filtrów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem bardzo ciekawa recencji tych ksometykow a szcegolnie kremu z ziaji z filtrem. Podejrzewam ze ciezko bedzie mu pobic vichy ale kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też czekam na recenzję filtru :) w tym roku już nie będzie dużego słońca wiec masz jakiś rok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem Twojej opinii o minerałach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. minerałki! uwielbiam <3 szczególnie podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy blog zapraszam do mnie :) odwdzięczam się za komentarze i subskrybcje http://neversubmission.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe czy +50 Ziaji jest taka dobra jak z Iwostinu:). Ja uwielbiam ziaje fizjoderm i lano-krem:) Moja sucha skora protestuje bez nich.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przychodzę się przywitać :) i napisać, że miło "widzieć" Cię na nowo w blogowych aktualizacjach :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. hej;) fajnie tutaj :) może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr:*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog , świetny outfit
    zajrzyj na mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + polajkuj mojego fanpagea : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetna paczuszka :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super fajnie ze już jesteś ,wpadłam do ciebie przez przypadek jak szukałam recenzji o alltera i już tu zostałam na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. powiem szczerze, że ten kremy z ziaji mnie nie przekonał, bo twarz mi się po nim świeci milion razy bardziej :/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zakupki :)
    wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzieki temu możemy się wszyscy odnaleźć :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post, dobre kosmetyki
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam, ze jestem u Ciebie po raz pierwszy bardzo tu wszystko do siebie pasuje, robi ogromne wrazenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. This is a very carefully managed blog. It makes me want to sign up for the RSS feed
    online for girls games

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy blog, fajnie sie go czyta i ogląda ;)
    wesolych swiat!
    zapraszam do mnie:)
    www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku szczególnie to co dostałaś od Amilie Mineral Cosmetics chętnie widziałabym u siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne kosmetyki od Amilie Mineral :))
    wciąż trwa u mnie Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej :)
    http://poradyherrbaty.blogspot.com/2014/03/majowe-spotkanie-blogerek-w.html - okazało się, że mamy 2 miejsca wolne :) Może masz ochotę na blogerskie spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  37. słyszałam ze ziajka 50+ jest świetna :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. mam ten filtr z ziaji dla cery tłustej ale niestety zapchał mnie ;( a już myślałam że znalazłam alternatywę dla tego vichy

    OdpowiedzUsuń
  39. Też musze poszukać jakiegos nietłustego lecz posiadajacego wysoki filtr kremu, nie lubie go opalać, poza tym mam tatuaze wiec je trzeba mocno chronic .

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog, będę zaglądała częściej!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zostaję jego stałą czytelniczką!

      Usuń
  41. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  42. przypomniałaś mi, że muszę zacząć uzbrajać się w filtry przeciwsłoneczne. ja nie używam ich co prawda dużo, ale mój facet tak - i to te maksymalne (niestety z powodu choroby nie ma wyboru...)

    OdpowiedzUsuń
  43. szukam właśnie jakiego fajnego filtra, bo sławny vichy mam wrażenie, że troszkę mnie wysusza, więc raczej nie kupię go ponownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zakupy. Bardzo jestem ciekawa recenzji pędzla:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Blog jest interesujący więc zajrzę tu co jakiś czas.Jestem bardzo ciekawa czy ten krem z filtrem nadaje się pod makijaż czy tylko jako samodzielny preparat? Dla mnie bardzo istotne jest zabezpieczanie skóry przed słońcem, chcę uniknąć fotostarzenia i wczesnego powstawania zmarszczek.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dbanie o wygląd to fajna sprawa, ale ciało trzeba zrobić treningiem i zdrową dietą. Nie wystarczy się wymalować dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  48. Produkty Ziaji są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i czytacie moje posty.
Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...