niedziela, 18 listopada 2012

Jesienne umilacze, czyli aromatyczna pielęgnacja ciała

Czy słyszałyście już o nowej jesiennej akcji zorganizowanej przez Malinę? Zostałam zaproszona do uczestnictwa jako jedna z jej obserwatorek. A oto jej zasady:

Czym są jesienne umilacze?
Miedzy innymi: płyny, żele i kule do kąpieli, peelingi i scruby, masła, balsamy, mleczka, oleje i olejki, sole do kąpieli i inne. Jednym słowem wszystkie kosmetyki do kąpieli, mycia i pielęgnacji ciała.

Czas trwania: trzy tygodnie od 18.11 - 9.12 tego roku:)  

Celem akcji jest:
- poczuć się jak w raju, dając sobie chwilę relaksu w długie jesienne wieczory,
- zadbanie o swoje ciało bez wyrzutów sumienia,
- poprawienie kondycji swojego ciała,
- znalezienie kosmetyku odpowiedniego dla siebie,
- uśmiech dla Twoich bliskich.

 Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
2. Zaproś do akcji 5 osób.
3. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatora akcji MALINY.
5. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. aromatycznych kosmetyków,
6. Wybierz spośród nich 4 zapachowe hity po jednym z każdej grupy:
- płyn lub żel do kąpieli,
 - peeling lub scrub,
- kosmetyk do smarowania ciała (balsam, masło, olejki itp.)
- aromatyczne mydełko, kulę lub sól do kąpieli,
i opublikuj post z listą Twoich aromatycznych hitów.  

Podsumowanie akcji i NAGRODY:
1. Opublikuj post podsumowujący z listą 4 zapachowych hitów wraz z linkami do ich recenzji.
2. Wyślij link tego posta na mail MALINY do 12 grudnia.
3. Nagrody za udział otrzymają tylko te dziewczyny, które spełnią ww. zasady uczestnictwa.
4. Nie zabraknie też kosmetyków dla najbardziej aktywnych w komentarzach pod aromatycznymi postami:)




U mnie czeka kilka takich kosmetyków w kolejce do testów. Mam nadzieję, że ta akcja zmotywuje mnie, żeby je wreszcie zużyć, a jednocześnie zadbać o swoją skórę. Chciałabym nominować do niej moje pierwsze obserwatorki oraz inne blogi, które podczytuję:

http://liloddiette.blogspot.com/
http://elisteres.blogspot.com/
http://agulkowepole.blogspot.com/
http://ecopiekno.blogspot.com/
http://jakdbaco.blogspot.com/

Wszystkie inne osoby również zapraszam do akcji, w końcu czego się nie robi dla urody ;)

2 komentarze:

  1. Dzięki za zaproszenie do zabawy :)
    Kochana wyłącz weryfikację komentarzy, to bardzo uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za zwrócenie na to uwagi, bo sama nie mogłam tego zauważyć. Już odnalazłam funkcję i zmieniłam :)))

      Usuń

Cieszę się, że jesteście ze mną i czytacie moje posty.
Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...