środa, 21 listopada 2012

Po raz pierwszy coś wygrałam ;)

Chciałam się Wam pochwalić, że po raz pierwszy coś wygrałam!! Ogromnie się cieszę... Najchętniej to bym skakała pod sufit :)


A chodzi o konkurs "Naturalna metamorfoza" na blogu Prozerpine. Tu post z informacją o laureatach, a moja wygrana to 100g czystego masła shea i aloesowe mydło marsylskie ze sklepu "Gaj oliwny"... Będzie czym się smarować w jesienne wieczory :)

Najbardziej mnie jednak cieszy, że nie było to losowanie, a wybierano najciekawszą wypowiedź. A przyznam, że pytanie okazało się bardzo trudne:

Wiadomo, że człowiek nierozerwalnie związany jest z Naturą i dlatego podlega zasadom przez nią ustanowionym... lecz gdyby tak poczuć się jak nigdy przedtem choć przez jeden dzień i zmienić swą postać...?
Kogo- lub co- ze świata przyrody wybralibyście i dlaczego?


Kto mnie czasem czyta, wie już, że mam bzika na punkcie swoich sierściuchów, więc kogo innego mogłabym wybrać, jak nie jedno z nich :) Oto i moja wypowiedź (tu link do wszystkich odpowiedzi):
 
A ja bym chciała na jeden dzień być którymś z moich kotów- poznać jego myśli i potrzeby, dowiedzieć się, kto mu zrobił krzywdę w kocięctwie z powodu której jest, jaki jest. Chciałabym być swoim kotem, ale w innym świecie niż obecny: być kotem, który może sam chodzić na kocie spacery do pobliskich lasków, gdzie mógłby beztrosko szaleć w zaroślach i biegać zafascynowany za ptaszkami, a nie siedzieć zamknięty w domu i wpatrywać się w niedostępny świat za szybą. Być wolnym, bo mój człowiek już nie bałby się, że napotkany przypadkiem „ludź” go skopie z nudów, złapie i podpali albo wrzuci do żrącego kwasu. I chciałabym podczas tych spacerów spotkać koty, których już nie ma, bo takich właśnie tortur doznały ze strony LUDZI.

 A Wy myślałyście kiedyś, by być kimś lub czymś innym?

4 komentarze:

Cieszę się, że jesteście ze mną i czytacie moje posty.
Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...